Monday, September 25, 2006

都得兄弟之成長

都得兄弟已經一歲了。
兩小兄弟除了帶給我無限歡樂之外,
還給我多個"第一次"......
這是我第一次養貓,還一口氣養兩隻。
為了他們, 我第一次買數碼相機(我對科技產品並不熱衷)。
還有第一次把拍攝的照片放進電腦去(我是電腦肓啊!)。
雖說我是電腦肓, 我也第一次學寫blog。
第一次倒"便便"......
第一次剪指甲......
第一次擁著貓咪痛哭 (因為帶他們去做絕育手術,
做完回家後, 看見都都滿肚子都是血;得得傷口更不停流血)
從前總是覺得毛茸茸的小貓怎能親? 我竟然第一次親親
貓咪的臉蛋,還要天天都親......





我係咪好有儀態呢?


我係戀鞋狂




兩兄弟早已不能鑽進去了!


原來貓兒也愛一邊聽音樂一邊睡覺......
(得得會坐在一旁, 聆聽媽媽彈琴, 一下子我好像是學生, 他好像是老師, 他是一隻音樂貓)






媽!我鍾意匿埋呢度



雖然現在他們的外表已改變了許多,
但仍舊像最初般貪玩,兩小孩真可愛!


我最愛紙和膠袋


我現在係戀腳踏狂



他們長大了, 但還是小孩。

4 Comments:

Blogger lovelovejelly said...

轉眼已經一年了嗎? 時間過得真快呢...

都都得得真的長大了許多哦!

呀..我想問,都得的毛會不會跑進去你的鋼琴入面呢?

12:57 PM  
Blogger ahwai said...

會呀! 日掃夜掃都有。
佢地鍾意係上面瞓,
無法啦!
剛買了一支高級琴掃,
才掃得較乾淨。

9:29 PM  
Blogger lovelovejelly said...

甘...會唔會影響個piano的音色?

仲有呢,你d學生都喜歡和都都得得玩嗎?

12:40 PM  
Blogger ahwai said...

唔多唔少有..... 控制唔到......

我d學生大部份都好鍾意同佢地玩,
成日問, 今日可唔可以睇貓?
有d學生會早d黎, 有個學生要帶口罩,
都要同佢地玩....哈哈!
但有d太粗魯, 我唔敢比佢地玩呀!

12:40 AM  

Post a Comment

<< Home